Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

čtvrtek 1. října 2015

Já a Zenit Saša


Poté, co táta znovu našel svůj starý foťák (ruský Zenit s objektivem Helios) a věnoval mi ho, dala jsem se někdy po Vánocích do focení. K vyvolání jsem se dostala až v srpnu, protože jsem s filmem ze začátku opravdu šetřila, dokud mi nebylo řečeno, že fotky můžou vyblednout, když se dlouho nefotí (jak se později potvrdilo). Takže jsem o prázdninách film dofotila.

Focení na film je opravdu něco úplně jiného, než focení na digitální foťák. Samozřejmě proto, že máte jenom 36 fotek, a ne 36 pokusů na jednu fotku. Také ta skutečnost, že se nemůžete hned po vyfocení podívat, jak to dopadlo, je vyloženě kouzelná. Cena vyvolání bohužel už tak kouzelná není, což je další aspekt, proč jsem byla při focení obzvlášť opatrná. Každopádně si myslím, že to stojí za to :) V článku se můžete podívat na většinu mých fotek vyfocených se Zenitem, kterého jsem pojemenovala hezky po rusky: Saša. 




První dvě fotky se opravdu povedly :D Netuším, čím to je, ale hádám, že se mi osvítil film (nebo jsem to prostě špatně nastavila.)


Ze třetí už kouká dokonce kousek Čindy :D




Tahle fotka mi bohužel vybledla, protože jsem se Zenitem asi půl roku nefotila.










Bohužel má Saša asi nějakou chybu (ty barevné fleky se vyskytují na více fotkách, jestli jste si toho všimli).










Zbytek níže už se bohužel nepovedl, protože jsem špatně natáhla film.








1 komentář:

  1. parádní fotky holky, jde z nich cítit energie a dobrá nálada:)

    OdpovědětVymazat